Menu Content/Inhalt
Hulde aan Bol.com!
maandag 12 november 2007

Maandag 12 november 2007

Haar gezicht staat op onweer. MP3-speler kapot. ImageRuim vier maanden geleden aangeschaft bij Bol.com voor ruim €56. En nu zit er een barst onder de display. Hoe die daar komt? Geen idee. Aan de buitenkant is geen beschadiging te zien, dus het raadsel is compleet. Wat nu? Even zoeken op Bol.com levert een antwoordnummer op waar defecte apparatuur kosteloos naar toe kan worden gestuurd. Ik geef haar de raad om in een brief uiteen te zetten wat er loos is en de hele mikmak dan maar op hoop van zegen op te sturen. Zo gezegd, zo gedaan.

Even later komt ze mij haar brief laten zien. Met stijgende verbazing lees ik de volgende noodkreet:

Beste Bol.com,

Ik stuur bij deze brief mijn MP3-speler mee. Ik heb hem sinds 23-07-2007, en ik vind het een superding. Maar toen ik hem pas wilde gebruiken zag ik toen ik hem aanzette dat hij niet verder kwam dan een wit beeldscherm met een vage zwarte vlek erop. Toen ik hem weer uitzette zag ik dat er een barst zat in het gedeelte onder het eerste ruitje. Dit kan onmogelijk gebeurd zijn van buitenaf want verder is er niets te zien aan de buitenkant. Ik kan er nog wel muziek mee luisteren maar dat is erg lastig zonder beeldscherm. Ik doe altijd heel voorzichtig met mijn MP3-speler en hij zit ook altijd in een hoesje. Ik stuur mijn MP3-speler terug en hoop dat jullie hem kunnen maken en dat ik hem weer heel terug krijg.

ImageWat er bij zit:
- De MP3-speler.
- De oordopjes.
- De gebruiksaanwijzing.
- Het installatie CD-tje.
- De factuur.
- De USB-kabel.

Die oordopjes zijn trouwens ook geweldig. Alleen vind ik het jammer dat de snoertjes het bijna begeven.

Ik hoor graag (goed nieuws) van jullie.
Mvg; Marjan van Egmond.

Happend naar adem vraag ik haar: Wat denk je? Heb je nog slijm genoeg om de envelop dicht te plakken?

Zo'n drie weken en ettelijke verzuchtingen van 'en nog steeds heb ik niks van Bol.com gehoord' later werp ik mijn wekelijkse blik op onze Rabobankrekening. Mijn oog valt op een bedrag van €56,90, gestort door Bol.com met als betalingsuitleg 'teveel betaald/dubbel betaald'. Het zál toch niet... Ik vergelijk het betalingskenmerk met de aankoop in juli en ja hoor, het is hetzelfde... Ik geef een schreeuw naar boven en meldt Marjan dat haar geld is teruggestort. Ze gelooft haar oren niet.

Bij deze dus: Van ons krijgt Bol.com de warme douche! Ze doen daar hun naam eer aan want de service bij een defect is dik in orde!

 

Klik hier!

Klik hier
designed by www.madeyourweb.com